مظلومی : تشویق آبادانی‌ها به حدی بود که فتح‌ا...زاده گفت تو را از دست دادیم!
نوشته شده توسط : alireza

استقلال در بازی با نفت آبادان دومین باخت فصل جاری را تجربه کرد. آبی‌پوشان تهرانی پس از یازده هفته شکست‌ناپذیری برابر تیم برزیلی لیگ، تن به شکست دادند تا مظلومی‌تاکید کند شاگردانش نباید در باد پیروزی‌های گذشته بخوابند. البته سرمربی استقلال معتقد است عملکرد داور در رقم خوردن این نتیجه تاثیر زیادی داشته است. این اظهار نظر مظلومی‌در شرایطی است که در چند هفته گذشته به خصوص پس از بازی با پرسپولیس صحبت‌های زیادی مبنی بر سود بردن استقلال از اشتباهات داوری وجود داشته است. مظلومی‌درباره مسایل دیگر از جمله درگیری فتح‌ا...زاده و واعظ آشتیانی هم صحبت کرده است.

از بازی استقلال برابر نفت آبادان شروع کنیم. بازی چطور بود؟
ما بازی را خوب شروع کردیم. در این بازی بچه‌ها چهار، پنج موقعیت تک به تک را هدر دادند. بازیکنان استقلال موقعیت‌های خوبی فراهم کردند اما در ضربات آخر بی‌دقت بودند. در یکی از حملات ما توپ برگشتی رفت توی گل خودمان و شیرازه تیم به هم ریخت. البته مصدومیت جباری هم تمام برنامه‌های ما را مختل کرد و مبعلی بدون اینکه گرم کند به جای او وارد زمین شد.
فرهاد مجیدی هم دقایق آخر با وجود مصدومیت بازی کرد؟!
10، 15دقیقه آخر بازی فرهاد مجیدی با وجود کشیدگی در عضله پایش به بازی ادامه داد. در حقیقت ما در آن دقایق 10 نفره بازی کردیم چون سه تعویضم را انجام داده بودم و نمی‌توانستم مجیدی را بیرون بکشم.
پس از بازی از داوری هم گله کردید.
نیمه دوم استقلال حمله می‌کرد و حریف موقعیتی نداشت اما درعین ناباوری گل دوم را خوردیم. من معتقدم گل نفتی‌ها آفساید بود. با این حال من به بازیکنان و مربیان نفت تبریک می‌گویم.
بنابراین اعتراضی به داوری این بازی ندارید؟
الان که در برنامه‌های تلویزیونی خط کش گذاشتن مد شده است. برای این بازی هم خط کش بگذارند و ببینند آفساید بوده یا نه. بعد از داربی فشار زیادی روی داور بازی‌های استقلال وجود دارد و آنها حتی صحنه‌های 60 به 40 به نفع ما را هم نمی‌گیرند. به نظر من هر دو گل نفت مشکوک به آفساید بود. با این حال از داورها ممنون هستیم و به آنها خسته نباشید می‌گوییم.
ناراحت نیستید که بعد از 11 هفته استقلال باخت؟ می‌توانستید رکورد شکست ناپذیری تان را ادامه دهید!
یک تیم هر هفته نمی‌تواند ببرد و بالاخره یک هفته هم نوبت باخت آن فرا می‌رسد. به نظرم خوب موقعی باختیم و تلاش می‌کنیم تا 11 هفته دیگر نبازیم. البته از باخت تیمم واقعا ناراحت هستم. سه، چهار بازیکن ما در اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند و در جلسه فنی با آنها صحبت خواهیم کرد. مطمئنا جریمه‌هایی برای آنها در نظر خواهیم گرفت.
شما پس از سال‌ها به آبادان رفتید و هواداران نفت هم حسابی شما را تشویق کردند. از اینکه مورد لطف همشهری‌های خود قرار گرفتید چه احساسی داشتید؟
واقعا احساس خوبی داشتم و آبادانی‌ها اول بازی خیلی مرا تشویق کردند. تشویق آنها آنقدر زیاد بود که فتح‌ا...زاده به شوخی به من گفت برای این بازی تو را از دست دادیم!
با این اوصاف در رودربایستی نتیجه را واگذار کردید؟
من یک مربی حرفه‌ای هستم و تحت تاثیر چنین مسایلی قرار نمی‌گیرم. در ضمن نباید از این مساله گذشت که آبادانی‌ها تیم خودشان را هم خیلی خوب تشویق کردند. در حقیقت ما در استادیوم آبادان هواداری نداشتیم و استقلال تماشاچی نداشت.
با این باخت اختلاف استقلال با صدر جدول بیشتر شد، چقدر امیدوار هستید در نیم فصل قهرمان شوید؟
ما در مقطعی 9 امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم و توانستیم آن را کم کنیم. الان هم به نظرم موقع خوبی به بچه‌ها تلنگر زده شد. ما تلاشمان را می‌کنیم اما سخت است که قهرمان نیم فصل شویم. از طرفی پایان لیگ مهم است. استقلال قطعا سهمیه آسیا را می‌گیرد و برای قهرمانی هم تلاش می‌کنیم.
نظر شما در خصوص دعوای اخیر واعظ آشتیانی و فتح‌ا...زاده چیست؟
معتقدم مدیران استقلال باید احترام یکدیگر را داشته باشند. متولیان باید احترام خودشان را حفظ کنند تا بقیه هم مجاب به این کار شوند. به نظر من اصلا صلاح نیست که در باشگاه بزرگی مثل استقلال چنین اتفاقاتی رخ دهد. تمام سعی و تلاش ما این است که تیم از حاشیه‌ها دور باشد اما با این اتفاقات تیم با دست خودش به سمت حاشیه می‌رود.
فصل پیش و در زمانی که واعظ مدیر عامل استقلال بود شایعه شد که شما سرمربی این تیم خواهید شد. در این وضعیت شما به عنوان یکی از دوستان مشترک واعظ و فتح‌ا...زاده اقدامی‌برای آشتی دادن آنها نمی‌کنید؟
اتفاقا در هواپیما با فتح‌ا...زاده در این خصوص صحبت کردم. خود فتح‌ا...زاده هم از جریانات اخیر ناراحت است. باید ببینم چه کاری می‌توان در این خصوص انجام داد. البته هنوز با واعظ صحبت نکرده‌ام و شاید در چند روز آینده این کار را انجام دهم. به هر حال من تمام تلاشم را می‌کنم تا این دو مدیر با هم آشتی کنند.





:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: